Kort ''laatste'' woord - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van ellen reus - WaarBenJij.nu Kort ''laatste'' woord - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van ellen reus - WaarBenJij.nu

Kort ''laatste'' woord

Door: Ellen de Reus

Blijf op de hoogte en volg ellen

11 Januari 2014 | IJsland, Reykjavik

wat is het een chaos geweest van begin november tot nu. Wat gaat het leven snel, wat is mijn jaar ontzettend snel gegaan. Op mijn laptop staan 3 halve verhalen om hier te plaatsen over de afgelopen tijd, maar alle drie zijn zij even chaos als de tijd die ik hier had. Ze komen erop, want natuurlijk wil ik jullie nog even mee slepen in mijn laatste periode hier.

Voor nu....Mijn laatste zaterdag in World Wide Friends, dinsdag vlieg ik terug naar Nederland. Het is het einde van mijn EVS, van mijn leven in en met deze World Wide Friends organisatie, het einde van een intens, druk en gek leven. Als ik terug kijk.....heb ik geen spijt...geen spijt van de keuze hier te komen, geen spijt van de keuze in moeilijke tijden hier te blijven, geen spijt van geen enkele keuze hier. Of ik bereikt hebt wat ik wou bereiken? Persoonlijk ja....op werk gebied. Nog niet maar dat gaat komen dat kost tijd, meer tijd dan geduld dat ik heb maar daar waar ik aan begonnen ben ga ik zeker afmaken.

Ik kijk terug en bedenk mij dat ik zo ontzettend veel mooie mensen hebt ontmoed, zoveel heb gezien, zoveel heb meegemaakt. The time of my life?? Ja dat denk ik wel maar dit is slechts het begin.

Blijf mij volgen want dit...nee dit is niet het einde, slechts het begin ;)

liefs

  • 12 Januari 2014 - 01:14

    Saskia Verkade:

    Mooi gezegd Ellen, dit is inderdaad het begin (of in elk geval 'n periode) van 'de time of your life'. Ben ervan overtuigd dat er vanzelf weer een mooie kans op jouw pad komt. En jou kennende, pak je het met hetzelfde enthousiasme en beide handen weer aan. Dat doe je goed, en blijf dat vooral ook doen. Jij komt er wel. Of nee, bent er al en gaat gewoon lekker verder... Enjoy it!

  • 12 Januari 2014 - 10:52

    Alie:

    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad,en terug kunt kijken op een mooi jaar met veel ervaringen,en nieuwe vrienden die je hebt ontmoet.
    Ik vindt het geweldig dat je het vol gehouden hebt .Ben benieuwd wat je volgende uitdaging wordt,maar eerst terug naar huis
    Ellen goeie reis,en ben blij om je weer terug te zien.
    Kus en een dikke knuffel.
    GR Alie

  • 13 Januari 2014 - 20:10

    Mieke Jansen:

    Lieve Ellen

    Heb genoten van al je mooie verhalen het afgelopen jaar.
    Ga lekker genieten van je tijd in Nederland en ik blijf je volgen want er zullen ongetwijfeld nog vele verhalen volgen.
    Knap wat je allemaal gedaan hebt in IJsland en nu kijken of er een blijvende job ergens op deze planeet voor je is weggelegd.
    Je hebt veel mensen ontmoet dus wie weet wat er nog op je pad komt.
    Een goede reis terug.
    Liefs Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ellen

Hoi ik ben Ellen!!! De afgelopen jaren heb ik verschillende leuke dingen gedaan. Maar de afgelopen jaren had ik ook de wens om voor langere tijd weg te gaan uit Nederland. Taaaadaaaaa daar ga ik dan naar IJsland, Reykjavik (veel andere plaatsen zijn er niet ;) ) Ik ga mijn best doen zoveel mogelijk ervaringen met jullie te delen. Liefs

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 20498

Voorgaande reizen:

05 December 2014 - 14 April 2015

A dream came true. Australia

Landen bezocht: