heeel snel - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van ellen reus - WaarBenJij.nu heeel snel - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van ellen reus - WaarBenJij.nu

heeel snel

Door: Ellen de Reus

Blijf op de hoogte en volg ellen

06 September 2013 | IJsland, Reykjavik

De tijd gaat zo vlug, er gebeurd steeds vanalles dat ik in mijn vrije tijd te weinig tijd om goed te zitten voor een goed verhaal. Dit weekend heb ik een vrij weekend en ja dan ga ik jullie opdaten over de afgelopen 2 maanden. aiaiaiai maak je borst maar vast nat

In de tussen tijd heb ik het volgende geschreven wat veel zegt over mijn gevoel en leven in IJsland . Sommige zullen dit al gelezen hebben op facebook. :)

daar waar de wereld niet van mij is, daar waar de natuur vrij is, daar waar ik mezelf opnieuw vind, de persoon die ik eigenlijk al eerder gevonden had. Daar waar vriendschappen een leugen zijn of het mooiste wat je hebt, daar waar liefde een uitvlucht of afleiding is, daar waar het leven geen realitiet is. Daar waar mijn verleden een feit is. Daar waar ik wou en wil zijn, daar ben ik soms groot en soms heel klein. Daar waar ik lach en ook veel huil, daar waar ik ben daar waar ik verdwijn. Daar waar het leven zo snel gaat, daar wat alles zo rustig op z’n gemak gaat. Daar waar ik mis, of ook eigenlijk weer niet, daar waar ik omkijk maar nog liever kijk naar morgen. Daar waar ik mezelf kan zijn en ook eigenlij kweer helemaal niet. Daar daar waar het leven een achtbaan is, vol emoties, vol avonturen, voor verlangens en dromen, vol vreugde en blijheid, vol angsten maar vooral vol dapperheid. Daar...daar waar de wereld Ijsland heet...daar waar het eind van de wereld som lijkt te zijn....daar waar alles prachtig is...daar...ja ook daar waar ik jou mis....

Tot snel

  • 28 September 2013 - 20:18

    Mieke‘:

    Zie er naar uit om je blog van de laatste twee maanden weer te lezen.
    Groetjes uit Doetinchem

  • 30 September 2013 - 18:25

    Ellen:

    jaa er is zoveel gebeurd, te veel, veel te veel om goed na te denken en inspiratie te hebben voor een goed verhaal. Op dit moment is het festival bezig en daarna...ja dan beloof ik toch echt dat er een goed verhaal komt te staan. Ik zou zo graag meer willen schrijveb maar als ik thuis ben,(de afgeopen maanden) ben ik blij als ik even niet hoef te denken. Ik schrijf wel veel in mijn dagboek, dat helpt om hier een goed verhaal neer te zetten.
    Veel liefs Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ellen

Hoi ik ben Ellen!!! De afgelopen jaren heb ik verschillende leuke dingen gedaan. Maar de afgelopen jaren had ik ook de wens om voor langere tijd weg te gaan uit Nederland. Taaaadaaaaa daar ga ik dan naar IJsland, Reykjavik (veel andere plaatsen zijn er niet ;) ) Ik ga mijn best doen zoveel mogelijk ervaringen met jullie te delen. Liefs

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 20544

Voorgaande reizen:

05 December 2014 - 14 April 2015

A dream came true. Australia

Landen bezocht: